close
I don't like to be a strawberry
But I can't help...


現在時間是星期五的下午
一向是我最輕鬆快樂的時候
因為meeting完了,那就表示我會有個很放鬆的下午
寫寫網誌聽聽音樂沒有壓力
很放鬆的狀態

但是呢,你就知道我昨天一定沒什麼睡

昨天晚上跟鹽巴學姊,兩個今天要報告的人
閒聊了一會
聊她男朋友、老師、研究、…
跟她說起了我真的想休學,九月再回來唸
去老爸公司實習個半年、去考幾張證照
回家當家庭主婦(我發現我還滿喜歡作家事和作菜的XD)
老妹剩下半年的高三,回去當她免費家教
跟老弟學打電動、
練琴、練棋、看自己想看的書

我真的
相當討厭看paper


盯著幾篇我怎樣都看不進去的論文
腦筋裡幻想休學回家的情境
用著漂亮的耳機聽著 eyes on me 鋼琴曲
心裡一會兒平靜一會兒焦慮
.....

我知道我只是在逃避,只是懶惰
只是要命的三分鍾熱度又發作

快要開學了呢
meeting完的現在,我瞬間打消了休學的念頭

也許是今天跟老師相談甚歡
老師今天可能因為遲到的緣故今天的meeting一團和氣
對我們的報告有問題的時候也是好好的討論
不像以前總是會很不耐煩的生氣
準備不甚充分的我,也跟老師討論出了一個方向


我知道我下下禮拜的禮拜四又會再度的想要休學~



好好做些事情
不要再玩耍了
我再次的把KKMAN砍掉
這種不用大腦的逛網站和逛逼的動作
讓我懶惰讓我變笨...越來越笨Orz
還是多聽點莫札特好了

想殺人的冷
冷到我一天到晚一直發抖
很冷,真的很冷,真的真的
不太舒服,整天縮成一團讓我腰酸背痛
衣服不夠保暖、被子不夠長,蓋不到腳指頭

但是我知道冷過
才知道春天的美好
就快到了就快到了~




這是我最喜歡的歌曲


eyes on me
Whenever sang my songs
on the stage on my own
Whenever said my words
Wishing they would be heard

I saw you smiling at me
Was it real or just my fantasy
You'd always be there in the corner of this tiny little bar

My last night here for you
same old songs just once more
My last night here with you
Maybe Yes Maybe No

I kind of liked it your way
How you shyly placed your eyes on me
Did you ever know that I had mine on you?

Darling So there you are
with that look on your face
As if you've never hurt
As if you've never down
Shall I be the one for you
Who pinches you softly but sure
If frown is shown then
I will know that you are no dreamer

So let me come to you
Close as I wanted to be
Close enough for me to feel your heart beating fast

and stay there as I whisper
How I loved your peaceful eyes on me
Did you ever know that I had mine on you?

Darling So share with me
your love if you have enough
your tears if you're holding back
of pain If that's what it is
How can I let you know
I'm more than the dress and the voice
Just reach me out then you will know that you're not dreaming



arrow
arrow
    全站熱搜

    jyting 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()