close


我祈求神除掉我的壞習慣
God said, No.
神拒絕了
It is not for me to take away, but for you to give it up.
祂說:壞習慣不在於我要不要把它除掉,而在於你肯不肯放棄它

I asked God to make my handicapped child whole.
我祈求神讓我生理有缺陷的孩子得以完整
God said, No.
神拒絕了
His spirit is whole, his body is only temporary
祂說:孩子的靈是完整的,他身體的缺陷只是暫時的

I asked God to grant me patience.
我祈求神給予我毅力
God said, No.
神拒絕了

Patience is a byproduct of tribulations;
祂說:毅力是苦難下的產物
it isn't granted, it is learned.
它不是被給予的,它是經由學習得來的

I asked God to give me happiness.
我祈求神給我幸福
God said, No.
神拒絕了
I give you blessings; Happiness is up to you.
祂說:我給予你足夠的恩典,幸不幸福取決於你自己

I asked God to spare me pain.
我祈求神饒恕我的苦痛
God said, No.
神拒絕了
Suffering draws you apart from worldly cares
祂說:苦難將你從塵世的俗務中分離出來
and brings you closer to me.
並且使你更加親近我

I asked God to make my spirit grow.

我祈求神讓我的靈命成長
God said, No.
神拒絕了
You must grow on your own! But I will prune you to make you fruitful.
祂說:靈命的成長要靠你自己,但我將會修剪你,使你多結果子

I asked God for all things that I might enjoy life.
我祈求神給我能讓我享受生命的一切事物
God said, No.
神拒絕了
I will give you life, so that you may enjoy all things.
祂說:我賦予你生命,你因此可以享受世間一切的事物

I ask God to help me LOVE others, as much as He loves me.
我祈求神幫助我愛其他人,就像神愛我一樣
God said...Ahhhh, finally you have the idea.
神說:嗯.....這件事我應允你


arrow
arrow
    全站熱搜

    jyting 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()